Pogoji poslovanja trgovine

Pogoji poslovanja spletne trgovine Zgodovinski arhiv Celje so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Splošni uredbi EU o varstvu podatkov (GDPR). 

S spletno trgovino Zgodovinskega arhiva Celje upravlja javni zavod Zgodovinski arhiv Celje, Teharska cesta 1, 3000  Celje, matična številka: 505249000, davčna številka: 47341785. Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Zgodovinskega arhiva Celje, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Zgodovinskim arhivom in kupcem. Uporabnika zavezujejo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je z oddajo naročila potrdi seznanjenost s Pogoji poslovanja. Zgodovinski arhiv Celje si pridržuje pravico, da Pogoje poslovanja lahko spremeni brez predhodne najave ali opozorila. 

Registracija uporabnika ni potrebna. Pomeni, da se brskanje po izdelkih in izvedba nakupa lahko izvede brez registracije. Za izvedbo nakupa je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov), izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti) in izbor načina plačila (po povzetju, nakazilo na TRR ali s plačilno kartico), ki so potrebni za uspešno izvedbo naročila in dostavo izdelkov.

Nakupovanje v spletni trgovini Zgodovinskega arhiva Celje je enostavno in varno. Spletna trgovina omogoča nakupe samo na območju Slovenije in je namenjena samo fizičnim osebam. Poskrbeli bomo za preglednost podatkov in vas varno vodili preko vseh korakov nakupa. Če naletite na kakršnekoli težave, nam sporočite na elektronski naslov: info@zac.si. V delovnem času Zgodovinskega arhiva Celje lahko za informacije oz. pomoč pri nakupu pokličete na tel.: (03) 428 76 40.

Ponudba artiklov

Načeloma so v ponudbi spletne trgovine Zgodovinskega arhiva Celje le izdelki, ki so na zalogi. V malo verjetnem primeru, da izdelka ni mogoče odposlati bo kupec o tem nemudoma obveščen. 

Navodila za nakupovanje

Izberite izdelek in ga s klikom na gumb “V košarico” dodajte v košarico. V košarici si lahko ogledate seznam izbranih izdelkov, spremenite količino ali odstranite izdelek. Če želite dodati nove izdelke v košarico, kliknite na gumb “Nakupovanje”. Izdelki, ki ste jih že dodali v vašo nakupovalno košarico, bodo tam ostali, dokler naročilo ne bo dokončano oz. izdelkov ne boste odstranili iz košarice. V vsakem trenutku se lahko vrnete na nakupovanje in dodajate nove izdelke, pri čemer bodo že dodani izdelki ostali v košarici.

Ko imate v nakupovalni košarici izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na gumb “Na blagajno”.

V naslednjem koraku “Vnos podatkov” bo sledil vpis/pregled podatkov za dostavo in izbira načina plačila.  Način plačila je možen samo po povzetju. 

Sledi pregled in potrditev naročila. Prosimo, da preverite vpisane podatke in naročilo. Če se z vpisanimi podatki strinjate, potrdite in oddajte naročilo s klikom na gumb »Potrdite naročilo«. Vaše naročilo bo oddano, na elektronski naslov boste dobili potrditev. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno. 

Nakup za pravne osebe

Nakup za pravne osebe preko spletne trgovine Zgodovinskega arhiva Celje ni možen. Če želite račun za podjetje oz. organizacijo nam pišite na elektronski naslov: info@zac.si ali v času uradnih ur Zgodovinskega arhiva Celje pokličite na tel.: (03) 428 76 40.  

Cene

Vse cene so navedene v EUR. Glede na 1. odstavek 94. Člena ZDDV-1 nismo zavezanci za DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 

Kljub temu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

Plačilo 

V spletni trgovini Zgodovinskega arhiva Celje je plačilo možno po povzetju, z nakazilom na TRR ali s plačilno kartico. 

Dobavni rok in dostava

Stroški priprave blaga in pošiljanja so 4,00 € na naročilo. Blaga v tujino ne pošiljamo. Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, praviloma pa najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Dobavni rok je 8 delovnih dni od prejetja elektronskega obvestila na vaš e-poštni naslov, da je vaše naročilo sprejeto. O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim oz. stornirali celotno naročilo. 

Kupec lahko blago prevzame tudi na sedežu zavoda. 

Izdaja računa

Zgodovinski arhiv Celje ob ali po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Vračilo

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga odstopi od nakupa, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila.Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Stroške vračila krije kupec. Priložena mora biti kopija računa in podatki za vračilo kupnine (številka osebnega bančnega računa). Zgodovinski arhiv Celje  vrne kupnino za izdelke od katere odšteje stroške prvotnega pošiljanja kupcu. Kupnino vrnemo takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu od nakupa in prejetja vrnjenih izdelkov. 

Kupec mora blago vrniti na naslov: Zgodovinski arhiv Celje, Teharska cesta 1, 3000 Celje.

Varnost nakupa in osebnih podatkov

Med vašim nakupovanjem in plačevanjem zagotavljamo varnost vaših osebnih podatkov in varen postopek nakupa z zaščito pred zlorabami. Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil in plačil.

Postopek obveščanja o nakupu

1. Naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti da je naročilo sprejeto.

2. Naročilo je odpremljeno oz. pripravljeno za prevzem
Zgodovinski arhiv Celje v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem kupca obvesti po elektronski pošti. 

Obravnava poškodovanih pošiljk in stvarnih napak

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket čimprej prinesete na pošto. Poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka je kadar: izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo; izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila (simbolično). Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in spori

Zgodovinski arhiv Celje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Če naletite na kakršnekoli težave, nam sporočite na elektronski naslov: info@zac.si. V delovnem času Zgodovinskega arhiva Celje lahko pokličete na tel.: (03) 428 76 40. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.